Vacature – Technisch Service planner
Soort dienstverband: 32-40 uur per week Salaris: max € 3800,- bruto (bij fulltime en op basis van ervaring)
In onze fabriek in het Noord-Hollandse Zwaag produceren we kunststof ramen, deuren, kozijnen en schuifpuien. Deze worden door het Select Windows partner netwerk gemonteerd in renovatie en/of nieuwbouwprojecten door heel Nederland.
We hechten zeer aan kwaliteit en daarom zoeken we een: Service Planner
Een dag op onze serviceafdeling is nooit saai. Gelukkig maar, want voor saai werk kom jij echt je bed niet uit. Maar voor het blij maken van klanten? Daar sta jij wel voor op! En dat is precies jouw belangrijkste taak. Als Serviceplanner ben jij hét aanspreekpunt voor onze klanten die een servicevraag hebben.
Dagelijks heb jij telefonisch contact met zowel particuliere als zakelijke klanten. Jij beoordeelt de meldingen, maakt een plan van aanpak en zorgt ervoor dat er snel een passende oplossing komt. Je plant de servicemonteur in en zorgt dat hij goed voorbereid op pad gaat. Daarnaast regel je de administratieve afhandeling van het hele proces. Met jouw positieve instelling en klantvriendelijkheid zie jij elke melding als een kans. Je signaleert verbeterpunten en koppelt deze terug naar de afdeling. Verder houd jij je bezig met:
- het verwerken en opvolgen van alle binnenkomende meldingen,
- het toepassen van de beste oplossing voor zowel de klant als voor GevelNed,
- het beoordelen van een ingewikkelde klachtmelding, waarna je een plan van aanpak uitwerkt.
Met jou erbij loopt alles op rolletjes! Heb je een sterke technische achtergrond en ben je in staat om op een begrijpelijke en vriendelijke manier (technische) informatie over te brengen en een sparringpartner te zijn voor onze klanten? Lees dan verder!
Wat ga je doen?
- Je bent de schakel tussen onze klanten en onze interne organisatie en je wordt onderdeel van het serviceteam bestaande uit de coördinator Service & Kwaliteit en twee service monteurs.
- Het analyseren van binnenkomende service aanvragen van onze klanten waarbij je de prioriteit en de duur van de uit te voeren werkzaamheden inschat.
- Je plant onze servicemonteurs in voor de verschillende werkzaamheden door heel Nederland en bespreekt de voortgang met hen en stuurt hen aan.
- Het bestellen van de benodigde materialen in- of extern en bewaakt de levering hiervan.
- Je monitort en beheert de servicewerkzaamheden in de systemen en dossiers.
- Er wordt continue gestreefd naar procesverbetering en je communiceert met de klant over de voorgang van de werkzaamheden en stemt maatregelen af.
- Je signaleert trends binnen de service aanvragen en onderneemt daar actie op.
- Je werkt nauw samen met de Coördinator Service & Kwaliteit en verschillende teams binnen de organisatie.